Lancerto

Hoe Lancerto een uitstekende klantervaring creëert

Lees verder
June 8, 2021

Lancerto

No items found.

Hoe Lancerto een uitstekende klantervaring creëert

Lancerto is een premium herenmodemerk, dat sinds 2008 op de markt is. Het bedrijf biedt formele en smart casual kleding (pakken, jassen, broeken). Daarnaast is het bedrijf gespecialiseerd in op maat gemaakte kleding, waarbij rekening wordt gehouden met de afmetingen van individuele klanten (systeem op maat). Het merk heeft een landelijk dekkend verkoopnetwerk met vestigingen in winkelcentra van de grootste Poolse steden (47 winkels).

 

Diensten

Ontwerp
Optimalisatie
Realisatie

De opdracht

Arrow down

Sinds de oprichting heeft Lancerto zich gericht op het bieden van hoogwaardige klantenservice in elk verkoopkanaal (omnichannel). In 2016 lanceerde het merk zijn eerste e-commerceservice op basis van Magento 1. Na twee jaar besloot het bedrijf om de service te updaten naar Magento 2.2.5 en de functionaliteit van de winkel te verbeteren. Dit alles om haar klanten nog meer comfort en gemak te bieden tijdens het winkelen.Het hoofddoel van het project was om de look en feel van de webshop op te frissen en om het platform moderner en gebruiksvriendelijker te maken. Het bedrijf wilde ook de klantervaring tijdens het winkelen verbeteren door het orderplaatsingsproces (checkout) te vereenvoudigen.

Migratie

Arrow down

Voor Strix was het een grote uitdaging om de winkel te migreren naar Magento 2.2.5. In 4 maanden tijd moesten we veel functies toevoegen die vanaf nul werden gecreëerd (het waren geen native Magento oplossingen). De oude versie van de winkel kampte met overbelasting door de vele en ingewikkelde handelingen, waarvoor het ERP-systeem niet was aangepast, wat resulteerde in het vastlopen van de afhandeling van aankopen. Bovendien laadde de website van de winkel te traag als gevolg van de lage engine performance en het ontbreken van voldoende cache-mechanismen in Magento 1.

platform voor optimale gebruikerservaring

Arrow down

Het resultaat na 4 maanden is een e-commerce platform dat naadloos aansluit bij de verwachtingen van de klant. Zo is het aankoopproces ingekort. Gebruikers kunnen in één venster hun bestelling verifiëren, het verzendadres invullen, de leveringsmethode en de betalingsmethode kiezen. De menustructuur is aangepast voor een betere gebruikerservaring en het is mogelijk om afbeeldingen toe te voegen aan de product listings zodat klanten in de verleiding komen om meer producten te kopen.

Arrow down

Design
Homepage
Productpage

More projects

Semilac

Semilac

Semilac verhoogt verkoop - Adobe Commerce

Bekijk details
Shop4Runners

Shop4Runners

Implementatie van Adobe Commerce

Bekijk details
Lynka

Lynka

Een efficiënt B2B e-commerce systeem voor Lynka

Bekijk details
Waar kunnen we je mee helpen

Wij zijn jouw partner voor e-commerce oplossingen

Neem contact op met ons of plan een vrijblijvende introductiegesprek en we bespreken graag de mogelijkheden.