Twee nieuwe ShopWorkers gestart

Een nieuw jaar en maar liefst twee nieuwe collega’s. Vorige week maandag zijn er twee nieuwe ShopWorkers gestart, we verwelkomen Jean-Paul en Chantalle in ons team.
Chantalle Meijs start als People & Culture manager
Chantalle is begonnen in de rol van People & Culture manager bij ShopWorks. Zij woont in Utrecht en werkte hiervoor als o.a. als recruiter en groeide door naar vestigingsmanager bij YoungCapital. Ze heeft dus flink wat ervaring in zowel recruitment als in alles wat erbij komt kijken om je eigen ‘toko’ draaiende te houden. In haar vrije tijd is ze graag actief bezig, ze hardloopt en wielrent en in de zomer komt daar zwemmen nog bij. Naast haar actieve leven, houdt ze ook zeker van een hapje en drankje met vrienden.
Tijdens haar eerste sollicitatiegesprek werd ze direct blij van het enthousiasme en de strategie van ShopWorks, naast dat het HR gedeelte van de functie haar inhoudelijk erg aansprak. De bevlogenheid, ondernemerschap en passie in combinatie met ‘gewoon jezelf zijn’ past bij mij en daarmee denk ik dat de cultuur van Shopworks er een is waar ik me heel prettig in ga voelen, aldus Chantalle.
Als we haar vragen waar ze het meest naar uit kijkt, wilt ze graag haar steentje bijdragen aan de groei van het aantal ShopWorkers en het neerzetten van een goed HR beleid. Ze vindt het onwijs tof om aan een gedreven en ambitieus bedrijf mee te mogen bouwen!
Jean-Paul is onze nieuwe creative director
is ook begin januari gestart, hij neemt de rol van creative director op zich. JP woont in Utrecht, samen met zijn vriendin en twee katten. Hiervoor werkte hij 17 jaar als senior designer bij eFocus/Valtech, een van de grootste digitale bureaus van Nederland met veel internationale klanten. JP werkte de laatste jaren mee aan de meest uiteenlopende projecten voor bedrijven zoals PON (Skoda, Volkswagen, Seat) Accel Group (Haibike, Lapierre, Raleight en Upfield, het moederbedrijf achter o.a. Becel, Blueband, Flora, Rama en Proactive). De kennis en jarenlange ervaring die hij meeneemt is enorm, we zijn dan ook erg blij dat hij bij ShopWorks aan de slag gaat en samen met het team nieuwe UX en visuele designs voor onze opdrachtgevers gaat bedenken.
De rol als creative director bij ShopWorks biedt hem de mogelijkheid om te groeien en zich te ontwikkelen. Daarnaast is dat ShopWorks een goede match door haar expertise in e-commerce en de groei die zij de komende jaren wilt gaan maken, aldus JP.
Lees meer over e-commerce trends, Shopware, Shopify en de ShopWorkers