Welkom nieuwe ShopWorker Iris

Afgelopen maand zijn backenders Toon & David in het ShopWorks team gestart en vorige week is Iris gestart in de rol van servicemanager. Ze heeft al meerdere jaren ervaring in eenzelfde rol bij een digitaal bureau en is nu klaar om de serviceafdeling bij ShopWorks verder vorm te gaan geven. Om haar beter te leren kennen, stelden we haar - zoals van ShopWorks gewend bent - wat vragen.
Fijn dat je er bent Iris, kun je jezelf voorstellen?
Hi! Ik ben Iris, 28 jaar en ik woon aan de Oudegracht in Utrecht. Met 10 minuten fietsen ben ik op kantoor, ideaal!
In mijn vrije tijd ben ik graag in de sportschool te vinden. Ik sport 2 keer per week met een trainer en ga daarnaast zelf ook graag de fitness in of doe mee met een groepslesje. Daarnaast ben ik graag creatief bezig. Ik teken, maak sieraden en ben begin dit jaar begonnen met borduren. Dat vind ik zo leuk dat ik nu zelfs op bestelling dingen maak voor anderen! En het werkt ook heel erg ontspannend. Als ik ’s avonds of in het weekend niet met vrienden ben, dan vind je me vaak werkend aan een knutselprojectje met Netflix of een podcast aan op de achtergrond.
Wat trok je het meest aan in ShopWorks als werkgever?
Wat me aantrok in ShopWorks is dat het een relatief klein, maar groeiend e-commerce bedrijf is. Dit betekent dat er nog niet te veel gebaande paden zijn en je als medewerker echt het verschil kan maken. Hoe vaak krijg je zo'n kans bij een werkgever? Dus toen ik de functie als servicemanager voorbij zag komen heb ik gelijk gesolliciteerd. Na een paar leuke gesprekken, ben ik afgelopen week gestart.
Hoe zijn je eerste dagen bevallen?
Mijn eerste dagen zijn erg goed bevallen! Heel fijn om op kantoor te starten en direct deel van mijn collega's in real life te ontmoeten. Alle ShopWorkers die ik spreek (dan wel digitaal) zijn erg aardig en spreken uit dat ze blij zijn met mijn komst. Dat is natuurlijk erg leuk om te horen, ik hoop dat ik alle verwachtingen waar kan gaan maken.
Wat hoop je binnen 6 maanden voor elkaar te krijgen bij ShopWorks?
Over 6 maanden hoop ik de eerste stappen te hebben gezet naar een mooi framework voor Service Management binnen ShopWorks. Daarmee ga ik het leven van onze opdrachtgevers en dat van mijn collega’s overzichtelijk en ook wat makkelijker te maken. Daarnaast hoop ik veel lol te hebben met mijn nieuwe collega’s. Ik kijk er naar uit om iedereen te leren kennen.
Waar mogen wij je voor wakker maken?
Eigenlijk voor helemaal niks. Ik ben enorm gehecht aan mijn slaap en ben ook totaal geen ochtendmens. Het enige waar ik graag vroeg voor opsta is op vakantie gaan!
Ben je benieuwd of ShopWorks misschien ook interessante werkgever voor jou kan zijn? Bekijk hier onze vacatures of stuur direct jouw open sollicitatie in naar onze People & Culture manager Chantalle (chantalle.meijs@shopworks.nl) en wie weet stellen wij jou binnenkort hier ook voor!
Lees meer over e-commerce trends, Shopware, Shopify en de ShopWorkers