HET JUISTE CMS VOOR EEN EFFECTIEVE WEBSITE

Een website heeft over het algemeen een ander doel dan een webshop. Waar een webshop zich richt op verkopen, op omzet verhogen, ligt de focus van een website meer op informeren en branding. Voor website ontwikkeling werken wij met CMS Drupal en CMS WordPress.

Drupal & WordPress

Wil je een simpele website waar je regelmatig nieuwe artikelen op plaatst, dan is WordPress waarschijnlijk een goede keuze, maar wil je liever een uitgebreide website waar bezoekers en eventueel ook medewerkers moeten kunnen inloggen op een systeem, dan ligt Drupal meer voor de hand. Bepaal het hoofddoel en eventuele subdoelen van de website. De uitkomsten van deze overweging brengen vaak namelijk al een voorkeur voor een bepaald CMS met zich mee. Onze consultants helpen je graag bij de keuze voor Drupal of WordPress.

UniekeBRANDING

Nadat je je merkwaarden en kerncompetenties hebt benoemd, dien je deze aan je doelgroep te communiceren. ShopWorks adviseert je hoe je de waarden online kunt doorvertalen. Online merkbeleving is anders dan een offline ervaring en je wilt uiteraard dat de websitebezoeker op elk vlak ervaart dat het om je merk gaat.

OptimaleCONVERSIE

Afhankelijk van de doelstellingen van je website is er altijd een aantal conversiemomenten te benoemen. Dit kan variëren van het bestellen van een catalogus, het aanvragen van een reservering of het invullen van een contactformulier. Om te bepalen of de website jouw doelstellingen haalt maken we de conversiemomenten meetbaar.

EffectiefInformeren

Er is heel veel te vertellen over jouw bedrijf, dienstverlening of merk. De vraag is echter hoe je op de juiste manier en met de juiste propositie de juiste doelgroep aanspreekt op je website. We adviseren je bij het onderscheiden van deze doelgroepen en het kanaliseren van de juiste informatie.

WEBSITE ONTWIKKELING VOOR ONLINE RESULTAAT

Bij website ontwikkeling kijken we samen met onze opdrachtgever naar het uiteindelijke doel. Wij zijn jouw verlengstuk als het gaat om het doorvertalen van de doelstellingen naar online.

In de strategische voorgesprekken hangen we het resultaat op aan drie belangrijke pijlers; branding, informatie en conversie. Elke website beschikt in meer of mindere mate over deze drie basiselementen.

Meer over strategie bepalen

Projecten waar we trots op zijn

Meer weten?

Neem vrijblijvend contact op. We vertellen graag meer over de mogelijkheden van webdevelopment binnen jouw bedrijf.